باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

۰

شعر تک بیت دو بیت اشعار کوتاه 4

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

اندک اندک عاشقان هم کم شدند نسلی از بیگانگان آدم شدند

==============================

بی تو برای زندگی ، اینجا هوا کم است

حتی خیال اینکه "نباشی" جهنم است

======================

همین که نعش درختی به باغ می افتد


بهانه ... باز به دست اجاق می افتد

=====================

نمی دانم چرا پیله کرده ام به تو...


شاید با تو پروانه می شوم...

=================

دعای ما که دعا نیست ، ادعاست فقط

خدایا هر آن دعا که نمودیم بی اثر گردان

=========================

آنان که سر عقل آمدند ، سر عقد نیامدند ! . .

=====================

هر که به من می رسد بوی قفس می دهد


جز تو که پر می دهی ، تا بپرانی مرا

=====================

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند


کار دنیا همیشه برعکس است

==================

نرنجم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی

====================

تا کسی رخ ننماید، نبرد دل ز کسی

دلبر ما، دل ما برد و به ما رخ ننمود...

==================

گویند نمی شود "می " از راه گوش خورد

من اسم تو می شنوم مست می شوم . . .

=================

نابرده رنج...گنج به ما داده ای حسین(ع)

=====================

قلبم از جغرافیا غمگین شده


کوه ها روی دلم سنگین شده

=================


هر که خود داند و خدای دلش ...

 

که چه دردی ست، در کجای دلش..

 

(اخوان ثالث)

====================

چشم درویش بکن موقع صحبت با من

 

من دلم خواسته شاید

 

به شما " زل " بزنم

====================

چال روی گونه ات آخر مرا دق می دهد

 

خواهشا دولت تمام چاله ها راپرکند...

========================

یک جفت چشم  و اینقدر کارایی؟!

عاشق کشی، دیوانه کردن، مردم ازاری !

 ==================


به دست آور "دل" من را چه کارت با دل "مردم"

 

          تو "واجب" را بجا آور رها کن "مستحب" ها را....!!!

========================

گفتی که چه شد ؟ در چه خیالی؟ به کجایی؟

بی تاب توام، محو توام، خانه خرابم...

============================

گر هیچ مرا در دل تو جاست بگو

 

گر هست بگو ،نیست بگو ،راست بگو..

 

"مولوی"

=====================

تا که انگور شود "می"دو سه سالی بکشد

 

تو به یک لحظه شدی ناب ترین باده من...!!!

==========================

فکر من نیستی و من به تو می اندیشم

 

 دلخوش حس قشنگ تله پاتی شده ام

==========================

بازار قم از نقل لبت رو به کسادی ست

 

 بیچاره نکن حاج حسین و پسران را

========================

گریه میکند گرگ !

وقتی می بیند سگ بخاطر تکه “استخوانی” لگدهای چوپان را تحمل میکند

==================================

 از روزی که نامت

ملکه ذهنم شد،

احساس می کنم جمجمه ام

با شکوه ترین امپراتوری دنیاست...

========================

تا بیایی دل من آب شده، دیر نکن

بی خودی این ور و آن ور نرو و گیر نکن

 

در مسیرت نکند عاشق هر کس بشوی

خلق را با دو سه لبخند نمک گیر نکن :)

ناصر_حامدی

====================

من خنده زنم بر دل، دل خنده زند بر من

اینجاست که می خندد دیوانه به دیوانه...

========================

واعظی پرسید از فرزند خویش

هیچ می دانی مسلمانی به چیست

 

صدق و بی ازاری و خدمت به خلق

هم عبادت هم کلید بندگیست

 

گفت زین معیار اندر شهرما

یک مسلمان هست ان هم ارمنیست

====================

بر نیاید این دو کار از این دو فرد

 

مردی از نامرد و نامردی ز مرد

======================

لااقل عاشق معشوقه ی مردم نشوید

 

که به فتوای همه،مظهر حق الناس است....

 

نفیسه سادات موسوی

==================

شب، قراریست

که ستارها برای بوسیدن ماه می گذراند ؛

وچه زیباست شرم زمین

که خودش را به خواب می زند....

=======================

گیسو به هم بریز و جهانی ز هم بپاش!

معشوقه بودن است و «بریز و بپاش» ها

 

ایزد که گفته بت نپرستید پس چرا؟

دنیا پر است این همه از خوش تراش ها؟!

=======================

عشق ای پیشامد زیبای ماضی بعید

 

هیچ میدانی که اثار تو استمراریند؟

=======================

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی