باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

۱

☆ گفتند بیایید دعا کنیم تا زندگی هایمان به حالت قبل بر گردد!

به ناگاه خنده ام گرفت و در دل گفتم؛ خدایا! پس این بشر کی قرار است آگاه شود؟!...

 گفتم؛ من چنین دعای خبطی نمی کنم.

زندگیِ پیشین بشر اگر خوب بود که کارش به اینجا نمی کشید!

اما این که شما همچنان حالت قبل را می خواهید!ا هنوز از ماجراهای روزگار درس نگرفته اید،

هنوز درونتان تغییر نکرده و چشمانتان باز نشده است.

این که شما خدا را برای رسیدن به حالت قبل تان می خواهید و می خوانید. مثل اینست که از خدا مرگ تان را خواسته باشید. چه حالت قبل چیزی جز یک خوابزدگی مرگ گونه نبوده است.

این دعای شما، بیماری بیشتری می آورد! شما

هنوز عبور کردن از گذشته و دور انداختن آن را نیاموخته اید. هنوز آرزویتان بازگشت به وضعیت پیشین و جاخوش کردن در آن است.

نه! این پیشرفت روحی نیست و عروج به فهم برتر و حیات پاکیزه تر معنا نمی دهد.

شما با این دعایتان، دوست دارید دوباره بخوابید، حال آنکه خداوند بیداری شما را نشانه رفته است.

نه! من با این دعای شما هماهنگ نیستم. چه دعای من از جنس دیگری است. و آن اینست که بیدار شویم، که چشمانمان باز شود، که دست از نوشیدن از مرداب گذشته ی غفلت زده ی خود بر داریم.

دعا می کنم تا لایق شویم که  از چشمه ی لطیف حقیقت بنوشیم و زندگی در عشق را نفس بکشیم.

دعا می کنم تا نفرت را به دور بیندازیم و یکدیگر را برادرانه بپذیریم و مهر و همدلی را نثار هم کنیم،

دعا می کنم از گذشته عبرت بگیریم و هرگز دگر به خودبزرگ بینی و خودخواهی گذشته باز نگردیم.

دعای من،دعای رو  به پیش است و حیات طیّبه را نشانه دارد.

این دعا خواهان زندگیِ تاریک قبل نیست و دعوت به خواب نمی کند. و این یعنی؛ بشر باید شجاعانه از تاریکی به سوی نور بیآید، اگر خواهان نجات روح خویش است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۱)

۱۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۹ زندگی رویایی
 سلام و تبریک سال نو



بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی