باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

۰

شعر تک بیت دوبیت و اشعارکوتاه 3

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

خواهیم که از این پس همه از عشق بگوییم ...


یک عمر عبث داد زدیم بر سر بیداد

===================

قلبت را سمت چپ بگذارند....و بگویند....برو به راه راست.....!


چه آزمون دشواری !؟

========================


روز ماه رمضان ،زلف میفشان که فقیه،


بخورد روزه خود را به گمانش که شب است

===========================

لبخند تورا چند صباحی ست ندیدم


یک بار دگر ... خانه ات آباد ... بگو سیب

===================

دیگر بوی آدمیزاد هم نمیدهیم ... 

گرگها هم برای خوردن ما ناز میکنند

=====================

رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد


ما به قربان تو رفتیم و همانجا ماندیم

====================

هر که با عشق آشنا شد مست شد

وارد یک راه بی بن بست شد

===================

تو آجر افتاده ی ده قرن سکوتی


من روزن وامانده ی ده قرن هیاهو

====================

چه پشتـکار شگرفی . . . هنوز در قفسم


هنوزهستم و از رو نمی‌رود نفسم

=================

هر کس که تو را خدای خود پندارد


کفرش به کنار ، عجب خدایی دارد

================

باد مشتی ورق از دفتر عمر آورده


عشق سرگرم به سوزاندن این اوراق است

=====================

این موج که سر به صخره ها می کوبد با من چه شباهت عجیبی دارد!

==================

وچه کردی که به عشق توگرفتار شدم     

  دیشب از زمزمه عشق توبیدارشدم     

=======================

  دست مرا بگیر، که در عشق حل شویم!

ورد زبان مردم اهل محل شویم ..

 

تو قهر میکنی و من از پنجره .. نخواه!

مهمان سال بعدی ماه عسل شویم!     

=====================

بگذارتابگویم  تقدیرلاابالیست

دنیابه این بزرگی  یک کوزه سفالیست

بایدکه مهربان بود  بایدکه عشق ورزید

زیراکه زنده بودن هرلحظه احتمالیست

=======================

ای شهد لبت شباهتی از شکلات

 

شیرینی خنده های تو شاخ نبات

 

"سجاده نشین با وقاری بودم"

 

ای بر پدر کرشمه هایت صلوات!

=====================

مهرت ز ازل به بندبندم کردند

تا خوب به تو علاقه مندم کردند

 

من کودک نوپاى زمین خوربودم

باجمله ی "یاعلى" بلندم کردند

=================

در بندگی اش شبیه حق واحد شد

 

هرکس که گرفت دامنش عابد شد

 

آن گونه نفس بزن که هر جا رفتی

 

گویند غلام مرتضی علی وارد شد

=====================

چند روزیست دلم میلِ زیارت دارد . . .

 

نکند باز " فراخوانِ " گنهکاران است ؟!

========================

همه آدم ها ظرفیت بزرگ شدن را ندارند، اگر بزرگشان کنیم گم می شوند و دیگر نه شما را می بینند و نه خودشان را.

بیاییم به اندازه آدم ها

دست نزنیم.....

 

‏"سیمین بهبهانی"

===================

به دنبال واژه نباش

 

     کلمات فریبمان می دهند

 

          وقتی اولین حرف الفبا

              

                کلاه سرش می رود

              

                       فاتحه کلمات را باید خواند.

========================

از پشت تریبونِ دلم عشق چنین گفت

محبوب تو زیباست،قشنگ است،ملیح است

 

اعضای وجودم همه فریاد کشیدند

احسنت! صحیح است صحیح است صحیح است!

==============================

هم روسری ات به پشت سر افتاده

هم موی تو تا قوس کمر افتاده

لا حول و لا قوه الا بالله

اسلام دوباره در خطر افتاده

=====================

از نیازم ناز و از ناز تو می جوشد نیاز

 

حیرتی دارم که معشوق توام یا عاشقم

==========================

ناامید از در رحمت به کجا بایدرفت؟...

 

یارب از هرچه خطا رفت هزار استغفار....

 

سعدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی