باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

۱

تک بیت و دو بیت و اشعارکوتاه 1

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دورۀ سعدی و حافظ صحبت از زلف تو بود..


نوبت دوران من شد روسری سر کرده ای ؟!

==========================

فرض کن در آغوشت می مُردم


و مرا همانجا دفن می کردی


چه دلپذیر اگر


فشارِ قبر را بیشتر کنی!

=====================

در بیت نخست من تو را میبوسم

در مصرع بعد هم تو را میبوسم

ایراد ندارد به کسی چه؟ اصلا

شعر خودم است من تو را میبوسم

========================

آمدآن ماه که نامش رمضان است

معده ازآمدنش بس نگران است

===================

اساس علم ریاضی به باد خواهد رفت


اگر که مسئله ها عاشقانه حل بشود

=====================

نوازنده خوبی شده ام....


دلم شور میزند....


چشمم تار....


وگوشم بوق ...

=================

فرقی نمی کند شب من کی سحر شود


فردا اگر بدون تو باید به سر شود

======================

در بند این مباش که مضمون نمانده‌است


یک عمر می‌توان سخن از زلف یار گفت

========================

حال مرا نـــپرس که چشمان تو


مجبور میکنند مرا که بگویم که بهترم

=========================

تمام وجود تو سهم من است.


به کم قانعم نکن....

================

حسرت این بر دلم ماند که بیایی ، بروی ...فتنه برنیانگیزی

=============================

از بس بودنت را رصد کردم


عاقبت ستاره شناسی را بلد شدم

======================

هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است


همه تا دامنه‌ ی کوه تحمل دارند

===================

نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد 


تا نگویند که از یاد فراموشانند!

====================

نه هراس از آتش دوزخ، نه اخراج از بهشت


آخرش هم آدمی را هیچ چیز آدم نکرد

==========================

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۳ سمیرا فرج خواه
چقدر زیبا بودن، مرسی بابت انتخاب خوبتون ♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی