باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۰ ب.ظ

۰

اگر بخواهی از زندگی لذت ببری

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۰ ب.ظ

بسیاری از غصه هایی که میخوریم خوردنی نیستند دور ریختنی هستند.

 

اگر بخواهی از زندگی لذت ببری  زندگی همه چیزش لذتبخش است 

اگر بخواهی رنج بکشی  زندگی همه چیزش رنج آور است 

بنابراین  کلید خوشبختی و بدبختی دردست توا ست  درطرز فکر تواست دروجود تو است 

 

لذت بردن را یاد نخواهیم گرفت تا وقتی که از سرما  فرار میکنیم و از گرما می نالیم 

درجمع از شلوغی کلافه ایم و درخلوت  از تنهایی بغض میکنیم 

 

لذت بردن را یاد نخواهیم گرفت تا وقتی که

درجاده به سرعت حرکت می کنیم و چشم برمقصد دوخته وزیباییهای مسیر را از دست می دهیم

 

لذت بردن را یاد نخواهیم گرفت تا وقتی که

در انتظار به پایان رسیدن امروزهایی هستیم که شاید بهترین روزهای عمر باشند

روزهایی که در آینده بعنوان خاطره از آنها یاد خواهیم کرد 

درحالی که نمیدانیم فردا می آید یا نمی آید

 

ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻨﻬﺎﻳﻴﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﻳﻢ، ﭘﻴﺪﺍﻳﺶ ﻛﻪ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﻴﺐ ﻫﺎﻳﺶ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﻳﻢ،

ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺍﺩﻳﻢ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎیی ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ میگردیم...

 

چرا بجای لذت بردن  از این همه " بــــــــود "

 به دنبال اون چیزی هستیم که " نبـــــــود " ..

 

زمانی پخته و با تجربه می شویم که بفهمیم

نیازی نیست به هرچیز واکنش نشان دهیم و جواب دهیم

 

انسان هم می تواند دایره باشد و تا همیشه  دور خودش بچرخد

یا اینکه  خط راست باشد و به  بی نهایت متصل

 

اگر انسان نباشیم هیچ مذهبی مارا به بهشت نخواهد برد 

 

هرگز به حرفهایی که مردم درباره تو می گویند حساس نشو. 
و کوچکترین توجهی به آن نشان نده. 

همیشه فقط به یک چیز فکر کن و بگذار این معیار قضاوت زندگی تو باشد که :
« داور خداست. آیا من در برابر او روسفیدم ؟ » 
  تنها ملاحظه ات این باشد که :‌
«‌هر کاری انجام می دهم با آگاهی و مطابق شعور خودم باشد.
آنگاه خدا داور تو خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۰
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی