باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

۱

 ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ :

ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﻧﻘﺪﯾﻨﮕﯽ ﻭ ﻧﺒﻮﺩ ﮐﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﯿﮑﺎﺭﺍﻥ ﻣﻬﺎﺭﺕ

ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ .!!!

.

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺎﺭ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﺷﺎﻫﺪ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺟﻤﻼﺗﯽ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺟﻤﻼﺕ ﺯﯾﺮ، ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺑﺮﺧﯽ

ﻣﺴﺆﻭﻻﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ :

.

ﻭﺯﯾﺮ ﻣﺴﮑﻦ :

ﻣﺸﮑﻞ ﮔﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ، ﻣﺮﺩﻡ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ !

.

ﻭﺯﯾﺮ ﺭﻓﺎﻩ :

ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺯﯾﺮ ﺧﻂ ﻓﻘﺮ ﺑﺎﻻ ﻧﯿﺴﺖ، ﻣﺮﺩﻡ ﺣﻘﻮﻗﻬﺎﯾﺸﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ

ﺍﺳﺖ !

.

ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ :

ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺿﻌﯿﻒ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﯿﻤﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻗﻮﯼ

ﻫﺴﺘﻨﺪ !!

.

ﻭﺯﯾﺮ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ :

ﺳﻮﺳﯿﺲ ﻫﺎ ﻭ ﮐﺎﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ

ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭻ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ ﺳﻮﺳﻮﻝ ﻫﺴﺘﻨﺪ !!

ﻭﺯﯾﺮ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ :

ﺁﻧﻔﻠﻮﺍﻧﺰﺍﯼ ﻧﻮﻉ A ﺁﻧﻘﺪﺭﻫﺎ ﻫﻢ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﻨﯿﻪ ﻣﺮﺩﻡ

ﺿﻌﯿﻒ ﺍﺳﺖ !!.

.

ﻭﺯﯾﺮ ﺭﺍﻩ :

ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺎ ﺯﻭﺩ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ !!…

ﻣﻦ ﺧﺮﺍﺏ ﺁﺧﺮﯼ ﺍﻡ   خخخخخخ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۱)

Det har været sÃ¥ skønt at mærke foet¥rrÃ! Har desværre set at det bliver rigtig koldt igen nu. Øv, vi vil have sommer i stedet :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی