باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

۰

: آینه پرسید که چرا دیر کرده است؟  نکند دل دیگری او را اسیر کرده است...!

خندیدم و گفتم: او فقط اسیر من است٬ ...تنها دقایقی چند دیر کرده است٬

گفتم:امروز هوا سرد بوده است  ... شاید موعد قرار تغییر کرده است...!

خندید به سادگیم آینه و گفت: احساس پاک تو را پیر کرده است...!

گفتم: از عشق من چنین سخن مگوی...!  گفت: خوابی روزهاست که دیر کرده است...!

در آینه به خود نگاه می کنم٬ ... آه...عشق او عجب مرا پیر کرده است..!

راست گفت آینه که منتظر نباش ...او برای همیشه دیر کرده است....!

************************************************

 

همدم یار شدن دیده تر می خواهد

 پیر میخانه شدن اشک سحر می خواهد

عاشقی کار دل مصلحت اندیشان نیست

 قدم اول این راه جگر می خواهد

بال و پرهای به دور و بر شمع ریخته گفت

بشنود هر که ز معشوق خبر می خواهد

هر که عاشق شده خاکستر او بر باد است

 عاشق از خویش کجا رد و اثر می خواهد

هنر آن نیست نسوزی به میان آتش

پر زدن در وسط شعله هنر می خواهد....

**********************************

 سخت است دلم پیش تو باشد تو نباشی

احساس غزل خوان تو باشد تو نباشی

 

سخت است که محدوده ی ممنوع خیالم

جولان گه افکار تو باشد تو نباشی

 

تحریم بدی شامل حالم شود آنروز

فکرم همه آغوش تو باشد تو نباشی

 

دریای نمک پر شد و سخت است برایم

هر لحظه دلم شور تو باشد تو نباشی

 

میترسم از این بال که در لحظه ی پرواز

زنجیر به رویای تو باشد تو نباشی.

*********************************

شانه هایت را بیاور شانه کم آورده ام

یک بغل دلواپسی یک سینه غم آورده ام

خسته و در مانده ام می جویمت در فالها

با توام ! باور نداری قهوه هم آورده ام

این غبار راه را از شانه هایم پاک کن

عشق را از جاده ی پرپیچ وخم آورده ام

آرزوی روزهای دور احساس منی

حکم کن هر جور خواهی متهم آورده ام

بی تومی لرزد دلم آرامشم از من مگیر

این دل ویرانه را از شهر بم آورده ام

بی تو گاهی فکرهای ظاهرا بد می کنم

حرف آخر را بگویم بی تو کم آورده ام  ...

***********************************

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۶
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی