باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

سخن من این است . تو چه می اندیشی؟

باباجون شیرازی blog.ir

ما نمی مانیم و عکس ها می مانند
کار دنیا همیشه برعکس است

**********************

شکوه نام تورا لمس میکنم مادر

***********************

این عکس مادرمه اون کوچولو هم پسرمه . حالا دیگه بزرگ شده بابا شده و من هم بابا بزرگ شده ام
سلام
برحسب اتفاق متوجه شدم بلاگی به نام blog.ir در فضای مجازی وجود داره نام مناسب و ساده آن جذبه خاصی برایم داشت با خوشحالی اما با نگرانی درصدد ایجاد وبلاگ در این سایت شدم .

نگرانی من از این بابت : تقریبا سال 85/86 در میهن بلاگ وبلاگ داشتم پس از یکسال سرور سایت سوخت و تمام مطالب و نوشته هایم از دست رفت سپس در بلاگفا وبلاگ ایجاد کردم که آن نیز بعد از شش هفت سال به علت اشکالات پیش آمده در سرور سایت متاسفانه در حال از دست رفتن است . اکنون در سایت blog.ir وبلاگ زده ام

دوستان به طنز به من میگویند قدمم شوم است امیدوارم حضور من و قدم من برای سرور این سایت شوم نباشد

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

۰

نیایش و رهایی از خودشیفتگی

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

هنگامی که در دعا و مناجات به خطاهای خود اعتراف میکنیم و دیده برکاستی های خود می گشاییم این خودشناسی و اعتراف و چشم گشودن بر ضعف ها و معایب خود میتواند موجب چشم پوشی از معایب دیگران و مانع داوری و قضاوت ما از دیگران شود 

 

مهمتر اینکه درمی یابیم دشمن اصلی ما در بیرون از ما نیست بلکه از جانب خود ما است 

همه از دست غیر کنند ناله 

سعدی از دست خویشتن فریاد 

 

تو با دشمن نفس هم خانه ای 

چه در بند پیکار بیگانه ای 

 

در نیایش اعتراف میکنیم بیشتر از هرکس دیگری خود بر خود ستم کرده ایم 

یا ایهاالناس انما بغیکم علی انفسکم (یونس 23)

ای مردم سرکشی شما فقط به زیان خود شما است 

 

ربنا ظلمنا انفسنا و ان  لم ت غفر  لنا و ترحمنا لنکونن من الخاسرین (اعراف 23)

پروردگارا ما بر خویشتن ستم کرده ایم  واگر بر ما نبخشایی و به ما رحم نکنی مسلما از زیان کاران خواهیم بود

 

اللهم انی اعوذ بک من علم لاینفع 

ومن قلب لایخشع 

ومن نفس لاتشبع 

خدایا به تو پناه می برم  از دانشی که نافع نیست 

از قلبی که خاشع نیست 

و از نفسی که سیر نمیشود 

 

مولانا در نیایشی می فرماید 

 

باز خر ما را از این نفس پلید 

کاردش تا استخوان ما رسید 

 

از چوما بیچارگان این بند سخت 

کی کشاید ای شه بی تاج و تخت 

 

این چنین قفل گران را ای ودود 

کیتواند جز که فضل تو گشود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۸
مهدی پورابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی